آرشیو بهمن ماه 1398

براي رزرو هتل، اجاره ويلا و گردشگري همراه من باشيد تا اطلاعاتي كه مي‌خواهيد را به دست بي‌آوريد!

معرفي جاهاي ديدني مشهد در بهار، طبيعت در كنار زيارت

۷۸ بازديد

براي سفر در ايام نزديك به تعطيلات نوروز ، ممكن است بين چند گزينه مردد باشيد. اگر از يك سو مشتاق هستيد تا سال نو را با يك سفر زيارتي به مشهد مقدس آغاز كنيد و از سويي ترجيح مي دهيد از شلوغي و هياهوي شهرهاي بزرگ دور باشيد و مدتي را در آرامش و سكوت طبيعت سپري كنيد.

مشهد مقدس يكي از پرطرفدارترين مقاصد سفر براي ايراني ها و همچنين مسافران ديگر كشورها است. بر طبق آمارهاي ثبت شده در چند سال اخير شهر مشهد در ايام تعطيلات نوروز به طور ميانگين پذيراي 10 تا 13 ميليون مسافر مي‌باشد كه براي زيارت حرم مطهر امام رضا (ع) و بازديد از جاهاي ديدني مشهد عازم اين شهر شده‌اند. اين آمار و ارقام به خوبي نشان مي دهد كه شهر مشهد در تعطيلات نوروز به شهري شلوغ و پر ازدحام تبديل مي‌شود، تقريبا تمام هتل هاي مشهد در ايام عيد با ظرفيت كامل رزرو شده‌اند. پس اگر قصد سفر به مشهد را داريد بايد خيلي زود براي رزرو هتل مشهد اقدام كنيد.

براي سفر در ايام نزديك به تعطيلات نوروز ، ممكن است بين چند گزينه مردد باشيد. اگر از يك سو مشتاق هستيد تا سال نو را با يك سفر زيارتي به مشهد مقدس آغاز كنيد و از سويي ترجيح مي دهيد از شلوغي و هياهوي شهرهاي بزرگ دور باشيد و مدتي را در آرامش و سكوت طبيعت سپري كنيد. شايد تصور كنيد كه هر دو خواسته شما با هم عملي نيست و اگر به مشهد سفر كنيد، بايد تعطيلات را در شلوغي اين شهر داخل يكي از هتل هاي مشهد گرفتار شويد. اما اينگونه نيست! با پيشنهاد سلطان سفر مي‌توانيد هم در جوار بارگاه امام رضا (ع) باشيد و هم در طبيعت و آرامش كمي از دغدغه هاي زندگي روزمره خود دور شويد.

رزرو هتل در مشهد يا اجاره ويلا در ييلاق هاي مشهد

در ميان جاهاي ديدني مشهد ييلاق هاي طرقبه و شانديز در سال هاي اخير بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته اند، چرا كه با پيمودن مسافتي نسبتا كوتاه شما را از شهر شلوغ و پر ازدحام به طبيعتي زيبا و آرامش بخش مي‌رساند. ييلاق طرقبه و شانديز با طبيعتي زيبا، دسترسي سريع به برخي جاهاي ديدني مشهد از جمله روستاهاي ديدني و تاريخي، رستوران‌هاي معروف مشهد در شانديز و طرقبه تجربه‌اي جالب و متفاوت از سفر به مشهد براي شما رقم خواهد زد. براي سفر به مشهد مي‌توانيد با اجاره ويلا در شانديز يا طرقبه هم در فضايي خارج از شهر اقامت داشته باشيد و هم در زماني كوتاه به حرم مطهر امام رضا (ع) و ديگر جاهاي ديدني مشهد دسترسي داشته باشيد. اما اگر همچنان رزرو هتل مشهد را به اجاره ويلا ترجيح مي‌دهيد باز هم گزينه‌اي مناسب براي شما وجود دارد، هتل بزرگ پارك حيات طرقبه كه در مسير جاده طرقبه قرار گرفته است با امكانات بسيار عالي و باشكوه انتخابي مناسب است تا از ازدحام شهر دور و به طبيعت نزديك‌تر باشيد.

سلطان سفر اولين جستجوگر خدمات گردشگري است كه به شما امكان مي‌دهد از وضعيت تمامي هتل ها، اقامتگاه ها، تورهاي مشهد در سايت‌هاي مختلف مطلع شويد و همچنين اطلاعت مفيد و كاربردي در مورد جاهاي ديدني مشهد را در بخش جاذبه هاي سايت سلطان سفر مشاهده كنيد. براي تصميم‌گيري بهتر مي‌توانيد هتل هاي مشهد و ليست اقامتگاه ها براي اجاره ويلا يا سوئيت را در سايت سلطان سفر مشاهده و مقايسه كنيد.

منبع : آفتاب آي آر