سلطان سفر چطور به تنهايي گردشگري آنلاين را در دست گرفته است؟

براي رزرو هتل، اجاره ويلا و گردشگري همراه من باشيد تا اطلاعاتي كه مي‌خواهيد را به دست بي‌آوريد!

سلطان سفر چطور به تنهايي گردشگري آنلاين را در دست گرفته است؟

۹۲ بازديد

در طي سال‌هاي اخير با گسترش اينترنت بسياري از كسب و كارها، بازار جديدي براي عرضه خدمات و محصولات خود پيدا كرده‌اند و در اين ميان خدمات گردشگري آنلاين نيز رشد بسيار زيادي داشته است.

در دوره كنوني اكثر افراد براي رزرو هتل، اجاره ويلا و حتي خريد تور مسافرتي ترجيح مي دهند در فضاي آنلاين به جستجو بپردازند. در حالي كه گردشگري به عنوان سومين صنعت درامدزاي دنيا مطرح است، توسعه روزافزون كسب و كارهاي اين حوزه در داخل و خارج از ايران امري بديهي مي‌باشد.

اما آنچه گردشگران و مسافران را دچار سردرگمي كرده است همين تعدد سايت‌ها و اپليكيشن‌هاي ارائه خدمات گردشگري است. وقتي براي رزرو هتل، اجاره ويلا و يا رزرو تور در اينترنت به جستوجو مي‌پردازيد با سايت‌هاي مختلفي مواجه مي‌شويد كه خدمات گردشگري را با قيمت‌هاي مختلف ارائه مي‌دهند. در چنين شرايطي مي‌توانيد از يك راهنما براي خدمات گردشگري كمك بگيريد تا انتخابي اقتصادي‌تر و بهينه‌تر داشته باشيد.

سلطان سفر ابزار مقايسه قيمت خدمات گردشگري

سلطان سفر اولين متاسرچ خدمات گردشگري در ايران است كه به عنوان يك شركت دانش بنيان به ثبت رسيده. سلطان سفر در زمينه رزرو هتل، ويلا و سوئيت و تورهاي داخلي با فراهم كردن امكان مشاهده و مقايسه قيمت، خدمات و نظرات كاربران در مورد هر يك از سامانه‌هاي رزرو اينترنتي به گردشگران كمك مي‌كند تا بهترين انتخاب را در بين تمامي اين سايت‌ها داشته باشند. در واقع سلطان سفر مي‌تواند تنها راهنماي شما باشد.

براي مثال اگر قصد رزرو هتل مشهد را داشته باشيد با ورود به سايت سلطان سفر، بعد از انتخاب شهر و تاريخ مورد نظر، قيمت كليه هتل‌هاي مشهد بر روي همه سايت‌هاي معتبر رزرواسيون به همراه نظرات كاربران در اختيارتان قرار مي‌گيرد. كه بعد از مقايسه قيمت‌ها و نظرات مي‌توانيد بهترين گزينه را انتخاب كنيد و براي رزرو به سايت ارائه دهنده ارجاع داده مي‌شويد. بعد از رزرو هتل مشهد حالا مي‌خواهيد در مورد جاهاي ديدني مشهد را بشناسيد، باز هم مي‌توانيد از بخش جاذبه‌هاي سلطان سفر كمك بگيريد.

سلطان سفر در زمينه اجاره ويلا و سوئيت كمي متفاوت از هتل عمل مي‌كند به اين شكل كه تمام ويلاها، سوئيت‌ها و اقامتگاه‌هاي بومگردي موجود در چندين سايت معتبر اقامتگاهي را به صورت تجميعي نمايش مي‌دهد. در نتيجه براي انتخاب گزينه هاي بيشتري خواهيد داشت تا طبق سليقه خود اقامتگاه مناسب را رزرو كنيد. بعد از انتخاب اقامتگاه به سايت ارائه دهنده منتقل مي‌شويد تا مراحل رزرو را انجام دهيد.

اگر از طرفداران سفر با تور هستيد يا مي‌خواهيد بدانيد سفر به مقصد مورد نظر شما با تور به صرفه‌تر است يا به صورت شخصي؟ در صفحه اول سلطان سفر وارد بخش تور شده و با انتخاب مبدا و مقصد از تمامي تورهاي موجود در اين مسير مطلع شويد. بعد از مقايسه خدمات و قيمت و انتخاب تور به سايت آژانس ارائه دهنده تور منتقل مي‌شويد تا رزرو نهايي انجام شود.

منبع : اقتصادنيوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.